Consultanta vamala in vederea unui export ipotetic de utilaje produse in Romania pentru Algeria.
Pasi de urmat:
1.Obtinere certificat de origine:
Certificatul de origine se intocmeste de catre producatorul din Romania.
In baza acestuia se obtine din vama certificatul EUR 1.
Acesta se va putea obtine prin societatea noastra doar daca ne vom ocupa noi de formalitatile vamale de export.
2.Formalitati si documente in vederea exportului:
– factura si packing list achizitie (cele de la producator) (bine ar fi sa aveti si un contract cu producatorul).
– factura si packing list in romana si engleza, traducerea se va face pe factura emisa de catre dvs. catre beneficiar
– certificat de inregistrare + certificat de inregistrare in scopuri tva + carte de identitate administrator (copii)
– numar eori – de acesta ne ocupam noi si sunt necesare urmatoarele:
Certificat de inregistrare, certificat de inregistrare in scopuri de tva, ultimul act constitutive (sa contina toate paginile sisa fie semnat de asociati) si rezolutia de la registrul comertului si o persoana de contact cu numar de telefon si email.
Cum am mentionat mai sus ne putem ocupa noi de formalitatile vamale de export in baza unui contract.
Pentru efectuarea transportului catre Franta si apoi in Algeria, va trebui sa contactati un shipper cu care se face transportul pe navlu.
Acesta va trimite unul sau mai multe containere in curtea producatorului,in functie de volumul marfurilor, pentru a fi incarcate cu marfa dumneavoastra dupa care se vor trimite la noi in vama daca se vor face formalitatile vamale prin noi.
Mai exista si varianta prin care ne putem ocupa noi de transportul pe rutier pana in port dupa care
marfa va fi descarcata si incarcata in containerele care vor fi imbarcate pe nava cu destinatia Algeria.
Nu este exclusa nici varianta de a se face transportu pe navlu din portul Constanta.
Pentru aceasta ne putem ocupa noi de tranportul din curtea producatorului pana in port Constanta dupa care se va face transportul prin noi sau direct prin shipper pe navlu.
Vama de export o putem face din portul Constanta sau din Bucuresti.
Din momentul semnarii contractului de prestari servicii pentru asistenta vamala cu societata SABIAN IMPORT-EXPORT SRL ne vom ocupa de urmatoarele:
– preluam documentele specifice operatiunii vamale ce urmeaza a se desfasura
– programam si sa urmarim derularea operatiunilor
– reprezentam intereselele beneficiarului in fata Autoritatii Vamale prin asistenta vamala care I se acorda
– afretam si sa efectuam transportul marfurilor sub sanctiunea Conventiilor de transport si a Conventie CMR.
-efectuam, la subcontractantii nostri, formalitatile vamale pe baza documentelelor puse la dispozitie de beneficiar, cu respectarea Regulamentului, Codului Vamal precum si a altor acte normative in vigoare in domeniul vamal
– asiguram personal specializat
– asiguram la cerere orice alte servicii adiacente naturii contractului incheiat
– acordam consultanta vamala
-intocmim factura fiscala, si remitem la sediul beneficiarului documentele care decurg din operatiunea de prestare in max. 24 ore de la efectuarea prestatiei , cu exceptia zilelor de sambata si duminica si/sau sarbatori legale si sa o remita prin delegat la sediul beneficiarului cu confirmare de primire
– respectam clauza de confidentialitate a operatiunilor desfasurate sub contract.