De-a lungul ultimelor săptămâni, conflicte de muncă s-au intensificat în porturile spaniole ca o consecință a Guvernului care a anunțat planurile de a reforma porturile spaniole.
Legea va schimba sistemul existent de muncă în porturi, în conformitate cu reglementările Uniunii Europene.
Acest lucru a provocat nemulțumire cu sindicatele „ stevedores „, care au optat pentru mai multe acțiuni industriale împotriva legii propuse, si care a fost prezentat Parlamentului (Congreso) 24 februarie.
Sindicatele operatorilor portuari „au anunțat o grevă în timpul orelor de munca,in perioada 6 martie și 25 (adică grevă efectuate pe data de 6, 8, 10, 13, 15, 17, 20, 22 si 24 Martie – 9 zile în total) .
Aceste acțiuni vor provoca un impact grav asupra fluxurile de mărfuri în/din afara Spaniei și mai larg la rețeaua globală, în special datorită importanței strategice a portului Algeciras ca un port de transbordare majoră pentru marfă ce se deplasează în / din Europa, Africa și multe alte destinații.
Planul firmelor de transport maritim:
Planul se bazează pe prezența redusă în Algeciras în timpul acestei perioade și utilizarea porturilor alternative în Europa și în Marea Mediterană pentru a se asigura că sunt capabili să redirecționeze marfa în cel mai eficient mod.
Prin urmare, este posibil să apară rerutare navala, omisiuni portuare și de transbordare suplimentară a incarcaturilor/containerelor. Navele din Asia-Europa și Orientul Mijlociu care fac escală în mod normal in Algeciras vor fi deviate/rerutate către alte porturi în Marea Mediterană.
In celelalte porturi, operatorii s-au asigurat ca au capacitatea a asigura și legăturile de transbordare. Astfel, vor fi face obiectul marfurile destinate pentru : Africa, Marea Mediterană, Europa de Nord și America Latină. În cazul în care încărcătura va fi afectată în mod direct de către oricare dintre modificările menționate, vom continua să va tinem la curent cu toate informațiile relevante și va vom comunica toate detaliile planului de transport revizuit, inclusiv orice modificare a ETD sau ETA a încărcăturii dvs.
Reprezentanții noștri de servicii maritime pentru clienți, vor face tot posibilul în plus față de a răspunde la întrebările dumneavoastră specifice sau de a aborda problemele pe care le poate avea.
Vă rugăm să rețineți că aceasta este o situație dinamică și a planurilor de urgență propuse care pot fi modificate.
Rămânem angajați să vă oferim actualizări în timp util și vom continua să facă acest lucru pe măsură ce situația se modifica și de îndată ce noi informații sunt disponibile. Vă rugăm să rețineți că puteți găsi întotdeauna informațiile de expediere actualizate pe site-ul nostru.
Date pentru clienții nostri de IMPORT:
Din cauza situației critice și excepționale, vă rugăm să verificați și să confirmați că marfa a fost evacuata fizic de la terminalul navei indicat înainte de a efectua orice activitate de la vamă. Făcând acest lucru, puteți evita probleme precum anularea documentelor prevăzute la autoritățile vamale și să evite sancțiunile sau taxele suplimentare asociate cu aceste anulări.